daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

Ujra itt(hon?)

2010.03.22. 03:31 | Moonstrike | 2 komment

Szoval ma delutan egy ujabb kellemes busz ut utan hazaertem, jo faradtan. Mostantol kezdve szepen el fogok kezdeni adagolni a posztokat az egesz utrol, de ma estere csak egy kis aprosagot terveztem, mert telleg nem sokat aludtam a heten, es holnap suli :D Keszitettem vagy 700 kepet, ez mondjuk le fog csokkeni kb 600 ra a selejtezes utan.. De egyelore szivok a fenykepezogeppel, mert valamiert nem mukodik rendesen es 2 oraba telt bemasolni 200 kepet..

szoval kovetkezzen Nicsak, ki van itt rovatunk!

Az elso: tudtam hogy ez a szobor ottvan Washingtonban a "parlamentben" szoval ra is kerdeztem, es megmutattak hol is van pontosan:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A masikra pedig utolso nap, New Yorkban talaltam ra. Mar csak kb 1 ora volt hazaindulasig, egesz nap maszkaltunk a varosban, es mar nagyon nem volt kedvem semmihez, de bementunk a New Yorki konyvtarba. Vegulis volt ott par erdekes dolog, de azert eleg unottan maszkaltam korbe, egesz addig amig elsetaltam egy szobor mellet, ami ismerosnek tunt:

Najo, ez a hulye kamera nagoyn nem akar megvalni az utolso 300 keptol, szal sajna nem tudok kepet mutatni, de a lenyeg az, hogy talaltam egy Munkacsy szobrot... amint meglesz, felrakom a kepet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr641858281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyád 2010.03.23. 14:52:57

Megnéztem azokat a képeket amiket feltettél a facebookra. Hát a kabátod..... mintha egy sztáj liszt :-)dolgozott volna rajtad....

Moonstrike 2010.03.23. 21:45:12

@azanyád: jajjj neeee :D nagyon utaltam azt a kabatot :D nem akartam megvenni se... pedig 2 dolcsi volt :D
süti beállítások módosítása