daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

lassan Washington DC!

2010.03.09. 05:01 | Moonstrike | 1 komment

Elnezest, mar megint regen irtam, de majd a tavaszi szunet utan biztos lesz mit meselnem boven :)

A hetvegen volt megint egy matekversenyem, megint egy egyetemen, csak hogy valtozatos legyen, de sajna sok idom megint nem votl korulnezni (gyakorlatilag semmi). Jobban sikerult mint az elozo, de nagyon merges voltam magamra, mert megint csinaltam 2-3 olyan hibat ami miatt legszivesebben fejjel nekirohantam volna a falnak (haromszog teruletet 2 vel osztani kell azert, 4  x 1 a masodikon az nalam 8, es ha megkerdezik, hogy milyen nap 2012 december 12. e, akkor nem azt kene leirni, hogy milyen nap 31. e. ) Nomind1. (azert igyis en teljesitettem a legjobban a sulibol) Eredmenyhirdetesre ott sem maradtunk, inkabb gyorsan hazajottunk :P

Vasarnap beszereztuk az utolso dolgokat az utra, utazokeszlet tusfurdovel meg samponnal meg egyebekkel, egyket ing, zoknik stb... remelem nem fogok megfagyni :D Ja meg vettunk 3 dollarert egy "trench coat"-ot, ami lenyegeben egy hosszu (terd ala ero) kabat, es rettento borzalmasan nez ki szerintem (de ezzel egyedul vagyok). Mind1, remelhetoleg jol fog jonni ha zord lesz az idojaras, csoportkepeknel meg majd leveszem :D

Egyebkent mostansag erre arra maszkalok, fallabdazgatok meg ilyesmi. Matekon az anyag vegehez kozelitunk, szal az elmult heten 3 ropit irtunk, meg holnap nagyteszt, szal volt par tanulo-party is. Ma meg franciaklubbal ettermeztunk, kellemes volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr71823055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsibogyo 2010.04.01. 22:23:21

hirtelen nem értettem, hogy milyen ropit írtatok.... (köszönjükOrsolya, majd értesítjüklevélben)
süti beállítások módosítása