daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

catchup

2010.02.20. 05:32 | Moonstrike | Szólj hozzá!

Hat sorry, eleg regota nem irtam semmi tartalmasat, szal mar nagyon ideje volt :S Az elmult heten megint osszeszedtem egy megfazast, szoval eleg ramatyul voltam, nemigazan volt energiam irni :S

Mult heten volt 2 matekversenyem is, az egyik a szokasos 4 fordulos. Sajna borzalamsan sikerult, kb semmilyen helyezest nem sikerult elerni, nagyon elvertek minket :) A csapatfordulon 60% ot ertunk el, ami nalunk az eddigi legjobb, szal orultunk is kicsit, de a 3 100% os dobogos eredmeny mellet sokat nem ertunk vele :D Az eredmenyhirdetes alatt inkabb elkeztunk pokerezni, annyira unalmas volt, mert kb 2 suli vitt el minden helyezest :P

A masik hetkozben volt, valami altalanos nemzeti matekverseny.. Asszem 75 perc volt 25 feladat megoldasa, szal a szokasos felallas.. Ezen is borzalmasan rosszul teljesetitettem, szal ez a het nem volt valami kiemelkedo :P :)

A hetvegen voltam egy kis csaladi vacsoran "nagyszuloknel". Kis csaladi osszejovetel, Fogadoanyam novereivel, meg ilyesmi.

Ezen kivul volt meg egy versenytema: Egy altalanos nemzeti felmero, ahol az allamokat besoroljak az oktatasi rendszeruk alapjan. Kivalasztottak a suliban veletlenszeruen vagy 50 vegzost, akiknek ezt meg kell irni, es hat koztuk voltam. Volt egy ertekezletszeruseg, ahol elmondtak hogy mirol is van szo. Mint kiderult, egy tori/foldrajz felmerot kellet volna irnom, de inkabb szoltam a szervezoknek hogy bocsi, dehat ezt en inkabb kihagynam, merthogy cserediak vagyok, es az usa tori/foldrajz tudasomat nemhinnem hogy nagyon jot tenne annak az atlagnak :D

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr691775123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása