daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

utolso 2 nap

2010.04.21. 03:58 | Moonstrike | 3 komment

Mar epp itt az ideje befejezni a sztorit szal :

A masodik nap New Yorkban nagyreszt szabadidovel telt. Meglatogattuk Canal street-et (es ott toltottunk vagy 5 orat... :/ ) ami gyakorlatilag vegig tomve van arusokkal, akik nagyjabol ugyanazt aruljak, meregdragan, de alkudozassal altalaban ugy negyedeig le lehet vinni az arat. Kartyaval termeszetesen nem lehet fizetni, hisz ez az egesz illegalisan megy, adot nem lat belole az allam, dehat ez nem meglepo. Ezenkivul itt lehet kamu rolexeket venni "olcson" ha az ember hajlando valakit kovetni egy eldugott helyre a zsaruk elol. Szokasomhoz hiven nem vasarolgattam nagyon, vettem egy darab karorat valami 17 dollarert. Szerintem soha nem fogom hordani, de szuvenirnek jo lesz.. :P
Aznap elmentunk az Egyesult Nemzetek epuletebe, es ott kaptunk egy rettento puccos ebedet, ami kb a nap fenypontja volt szamomra.
Este megint megint tervben volt egy broadway eloadas,, a South Pacific. Mielott elindultunk volna a szinhazhoz, paran kerestunk a kozelben egy gyorsetkezdet hogy ne haljunk ehen. Itt tortent az hogy rajottem hogy nincs meg a bankkartyam. Vissza a hotelbe, idegbajosan atneztem az osszes zsebemet, es sehol nemtalaltam. Utban voltam vissza a gyulekezohelyhez mikor belefutottam a turavezetobe, es elmondtam neki ezt a kis problemat. Az idozites nem volt tul jo, mert ugye sietni kelelt volna az eloadasra... Az egesz csoport elindult, a turavezeto meg maradt velem, es ledumaltuk a hotellel hogy had kapjak mar egy kis internethozzaferest 10 percre hogy letiltsam a kartyat. Szep is lett volna, de persze egez pont egyel tobb biztonsagi kod kellet volna a honlapon mint amenynit tudtam, igy csak anyit tudtam tenni hogy kuldtem egy emailt a csaladom minden tagjanak hogy oldjak meg a helyzetet (ekkor Mao.n kb hajnali 2-3 lehetett). Ezutan taziba szalltunk, es siettunk a szinhazba hogy idoben odaerjunk, mivel a turavezetonek meg a jegyeket is fel kellett vennie. Szerencsenkre a sofor nagyon tudta hogy mit csinal, de olyannyira, hogy vegul 10 perccel a csoport elott odaertunk, es meg meg is kajaltunk gyorsan. A south Pacific egyebkent meglehetosen jobban tetszett mint a west side story, de olyan faradt voltam hogy komolyan kuzdenem kellet hogy ebren maradjak

Masnap delelott visszamentunk az Egyesult Nemzetekhez, ahol vegigvezettek minket az epuleten, meg meseltek az Egyesult Nemzetek eredeterol (egyebkent most folyton United Nation-s irtam, aztan kitoroltem...:) ) Mikor ott vegeztunk, egy masik turavezetovel ugy dontottunk, hogy proba cseresznye, vegigjarunk minden helyet ahol az elozo nap voltunk, hatha megtalaltak a bankkartyat. Hat sajnos nem jartunk szerencsevel, de hamar a kozelben voltunk megneztunk a Ground Zero-t, keszitettem is jo sok kepet. Azutan celba vettuk az Empire State Buildinget. A jegy valami 30 dollar volt vagy nemis tudom(lehet hogy tobb volt), es nemis a legfelso szintre vitt (ami a 102. emelet) hanem csak a 86. ra.
 Mindegy, ezis eleg volt, elkepeszto volt a kilatas, es rengeteg kepet keszitettem. (es ezek meg mind rajta vannka a kameran mert nem sikerult leszedni oket, majd meglesznek remelem..) Ezutan meg elmentunk a New Yorki nagykonyvtarba, ahogy egyreszt elirtak a romai szamot a bejarat folott a vesesben (asszem 4 C volt egymas utan: MDCCCC..), masreszt bent is lattam par erdekes dolgot, nevezetesen egy Munkacsy szobrot es egy eredeti Guttenberg Bibliat, elkepeszto minosegben. Ezek utan mar csak visszamentunk a hotelbe, ahol buszra szalltunk, es jott az ujabb 22 oras ut.


Ami a mostani esemenyeket illeti : Szombaton este volt a Prom, ami tulajdonkeppen egy borzalmasan tullihegett szalagavato (ekorul forgott a vilag vagy 2 hetig a suliban). A Winter Formalhoz hasonloan sok puccos ruha, oltonyok, Dj, es stb.. ez tartott vagy 4 oraig , majd mindenki hazament, atoltozott, es vissza a suliba. Ejfeltol kb hajnali otig zajlott a Post Prom, aminek a lenyege az hogy felallitottak mindenfele poenos jatekot az edzotermekben, volt kaja, karaoke, illetve egy majd 2 oras eloadas, ahol egy hipnotista (ezt igy irjak ?:P ) eloadast neztuk meg .. Kivalasztott vagy 20 diakot a nezoterrol, majd ahogy azt illik, mindenfele poenos dolgokat csinaltatott veluk, eleg jol sikerult, jol szorakoztam. (en nem probaltam meg hipnotizaltatni magam, lehet ugyis magyarul beszeltem volna vegig.. bar ki tudja :) ) Szoval hajnali 5 kor mindenki hulla faradtan tavozott, es megprobalta kipihenni magat hetfore. Illetve az emberek nagyresze, mert ahogy az megtudtam, a vegzosok par evvel ezelot tkitalaltak, hogy a Prom utani elso hetfo legyen Senior Skip Day, azaz gyakorlatilag minden vegzos log a sulibol. En meg, leven hogy mindenki folyton azzal jon hogy elvezzem ki a csereevemet, meg probaljak ki mindent amit lehet, ugy dontottem, hogy hat en bizony be nem megyek a suliba :) (fogadoszulok beleegyeztek termeszetesen :) )

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr31938821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyád 2010.04.24. 04:56:12

Azt mintha elfelejtetted volna írni, hogy a bankkártyád végül is meg, lett a számtalan nadrágod egyik zsebében. Meg engem az is érdekelt volna, hogy tényleg mindig ki voltatok öltözve?

Moonstrike 2010.04.25. 00:07:29

valoban, pedig le akartam irni..
osszessegeben szerintem 4 napon at ki voltunk oltozve.. New Yorkban a szinhazakhoz meg a UN ebedhez ki kellett oltozni, es Washingtonban is volt 2-3 nap, mikor vegig ki voltunk oltozve, mert kenyelmesen oltozkodni nem mindig ovlt lehetoseg napkozben.

azanyád 2010.05.05. 05:39:42

Hát azóta nem történt semmi????
süti beállítások módosítása