daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

Februar

2010.02.01. 01:35 | Moonstrike | Szólj hozzá!

Volt egy kis kalandom a suliban penteken, megpedig az, hogy utolso ora utan a szekrenyem nem akart kinyilni.. ez azert problemas mert 10 percel az orak utan mennek el a buszok, szal nem volt sok idom... lementem a portara, ott elokeritettek a karbantartot, aki szepen lassan, komotosan elsetallt az epulet masik felebe a szerszamaiert, majd ugyanazzal a tempoval vissza, majd meg lassabban fel a 2. emeletre.. ezek utan 15 mp alatt kinyitota a szekrenyt (baromi kicsi a hely es a zar osszeakadt a taskam egyik szijaval). Osszeszedtem a cuccaimat , lerohantam a suli ele, ahol vegignezhettem ahogy a buszom kihajt a parkobol.. yeeee.. Nyalnak edzese volt , szoval ra ket orat kelelt volna varnom, szulok meg dolgoznak, ugyhogy fogalmam se votl hogy mit csinaljak...szerencsere egy kis setalgatas utan belefutottam a franciatanaromba, aki hazavitt :D.. kb ennyi volt a het legizgalmasabb esemenye, (annyira izgalmas volt hogy miutan hazaertem be is nyomtam egy nagy szelet csokitortat :P)

Nemtom arrafele hallottatok e rola, de elvileg holnap 25 eves evfordulojan akarnak csinalni egy We are the World remaket, Haiti segitesere... hat nemtom milyen enekesek lesznek benne, de ketlem hogy meg fogja kozeliteni az eredeti minoseget :P

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr471718542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása