daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

még tombol a tél

2010.01.27. 05:25 | Moonstrike | 7 komment

A heten volt egy nagyobbacska hovihar ugyhogy eddig rovid volt a hetem, mert hetfon 2 oraval hamarabb kiegnedtek, ma 2 oraval kesobb kezdtunk, es holnap is lesz egy 2 oras csuszas, szoval jol mennek a dolgok :)

Holnap reszt fogok venni egy kis Haiti-adomanygyujto akcioban a suliban :) Csak hogy jol erezzem magam :) Ja, es egyebkent lufikat fogunk arulni, mert ki ne imadna a lufikat, foleg kipukkasztani oket :)

Csak hogy az aprosagokrol is hirt adjak: Ma volt egy kis kalandom reggel, felkeltem, szep komotosan feloltoztem, kimentem a konyhaba. Nyal hagyott egy uzenetet, hogy hamarabb el kelelt mennie szoval busszal kell majd suliba mennem. Oke, a busz 8:55 kor jon, ranezek az orara: 8:50... Idegbajos allapotban osszeszedtem a cuccaimat 3 perc alatt, felkaptam egy almat csak hogy ne haljak ehen, es meg felig feloltozetlenul kirohantam a hoba (jo kis ebreszto volt..). Vartam vagy 3 percig, aztan gyorsan raneztem a telefonomra hogy mennyi is az ido. 7:55 volt.

Ja, es meg msot is tanulok ujat, ugyanis megtudtam hogy honnan jonnek azok a bazinagy 10 l-es jegkremkannak: ma jott a family frost amcsi valtozata :D Kicsit nagyobb itt a biznisz, telleg sokan zabalnak fagyit folyton :P (egyebkent en is gyorsan benyomtam egy nagy adagot :) )

Sok erdemleges infot nem tudtam adni ma nektek, de azert tessek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr11705611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeZo 2010.01.27. 10:06:23

Nálunk épp a napokban lett elég zord a tél.. ez itt -10, -12 fokot jelet a hajnali órákban.
Nálunk nincs hószünet, de hókotrás sincs... Eddig 3x esett hó éjszaka idén, reggel mindig úgy kellett bemennem hogy a 70-es főúton még nem járt hókotró.

Moonstrike 2010.01.27. 14:53:59

Erdekes hogy ezt itt olyan szinten komolyan veszik hogy tulajdonkeppen suli meg minden leall ha nagy a ho.. foleg ha figyelembe veszem azt hogy itt sokkal tobb nagy terepjaro van aminek azert meg kene a hoval birkoznia :P Es egyebkent az egyik nagyobb hovihar utan lattam tobb elhagyatott autot az ut szelen, amik kicsusztak, beragadtak a hoba, es otthagytak oket :P

Moonstrike 2010.01.27. 14:57:39

hmm, csak nekem nem akarja az oldal megjeleniteni a kommentjeimet?

Miraka 2010.01.27. 18:49:47

igen, csak neked nem jeleníti meg..
valamelyik előzőben egyet kétszer is megjelenít :)
a reggeli móka jópofa, szerintem ezt mki bejátsza néhányszor az életben, velem egyszer pl. beetették apám meg húgom, h a délutáni alvásomból reggel keltem fel, én meg tök elhittem, elkezdtem reggeli készülődésekbe kezdeni, persze cs este 8 volt.. na mind1

krasztana=) 2010.01.27. 20:19:06

8:55-os sulibusz, ez komoly??
ertunk 6:15-re jon. mazlista :D

Moonstrike 2010.01.27. 22:33:48

@krasztana=): tanari ertekezlet volt, vagy valami ilyesmi, ugyhogy 2 oraval kesobb kezdtunk

kOLOS 2010.02.01. 20:46:02

nálunk -22 multkor reggel, kimegyek, kicsit betegen, gondolom szívok egy kis frisslevegöt reggel, mert már 2 napja punnyadok bent. Belégzés: azt hittem összefagy az orrom meg a légcsövem... eszméletlen :D:D globális lehülés mi?^^
süti beállítások módosítása