daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

kifogytam a cim otletekbol

2010.01.22. 23:10 | Moonstrike | 5 komment

par aprosag ami az elmult heten tortent

A matekverseny kovetkezteben megint bemondtak a nevemet (meg a tobbi matekoset) a hangosbemondon (minden versenyeredmeny elmondanak a het elejen alt.), es termeszetesen tovabbra se tudjak ertelmesen kiejteni, es a "Förkii" kezd mar kicsit az agyamra menni :D

Szerdan volt megint egy hoszunetem, illetve ingabb jegszunet. mindent 1 cm es jeg fedett,

20 centis jegcsapok a teton (uristen, jegcsapoknak hivjak oket, ugye ?:D.. erezhetoen kezdenek problemaim lenni a magyar szokinccsel :) ). Csutortokon egy kicsit olvadozott, ma meg elkezdett funi a szel, szoval minden farol hulladoznak a jegdarabok, ami egyreszt kellemetlen, masreszt baromira meg tud ijeszteni neha, mert pont olyan hangja van mintha egy bazi nagy ag torne le epp es esne a fejedre (ami a jeg sulya alatt nemis lehetetlen). A jeg miatt szerdan este volt egy kis aramszunet, pont akkor amikor el akartam kezdeni lecket irni... nade sebaj, jo poen egy kis elemmel futo lampas mellett integralni :D masnap reggel meg 2 oraval kesobb kezdtunk, szal jo rovid hetem volt..

Kedden meg Csutortokon voltam birkozomeccseken, merthogy miert ne, megneztem Nyalt meg ilyenek. Most szombaton is lesz egy egesz napos bajnoksag, de arra nemtom megyek e, lehet inkabb kikolcsonzok par filmet, es ha mar itthon vagyok megprobalom ravenni magam hogy matekozzak kicsit, erdemes lenne atismetelni par dolgot hamar kijutottam allamira :P

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr141694120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeZo 2010.01.27. 09:56:35

igen jégcsap :)
nekem tetszik a förki (épp becenév problémában vagyok énis, mert az új munkahelyemen van zoli meg fecó, szóval nekem meg ki kell találni valamit)

Te múltkor már elgondolkoztam azon hogy az nem para hogy te nem USA állampolgár vagy aztán megnyered a matekversenyt? Elhappolod a dicsőséget az ottaniak elől :P

Moonstrike 2010.01.27. 14:49:44

Ez majd esetleg az allamin lesz erdekes, ha ott elerek valami jo helyezest :)

Miraka 2010.01.27. 18:44:24

najó, talán van valami jó oldala ennek a soksok mérhetetlen hidegnek (a nem-suli..)

krasztana=) 2010.01.27. 20:12:17

waowao, allami matekverseny? ugyi vagy! zuzd le oket ;) (olyan idegesito h gombocokat rajzolnak a koordinata-rendszerbe)

Moonstrike 2010.01.27. 22:36:17

@Amoira: Jah, de mostmar nem kene tobb hoszunet, mert meg 2-3 nap es a vegzosoknek is be kell potolnia, a kimaradt napokat, az ugy meg mar nem poen :)
süti beállítások módosítása