daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

hetvege

2010.02.08. 02:08 | Moonstrike | 9 komment

Szoval amint azt irtam, penteken elmentem egy cserediak rendezvenyre. Volt vagy 70 cserediak, vagy tobb, a pontos szamra igazabol nem emlekszem, baromi sokan voltunk :) Osszesen 37 kulonbozo orszagbol voltunk, ebbol kb 20 orszagbol csak 1 diak. erdekesseg keppen: Volt egy rakatnyi nemet,  brazil, meg nigeriai diak, viszont egy darab francia/angol sem. Mas magyar nem volt, de a tersegbol azert volt egy par cseh, szlovak, ausztriai, meg ukran. Pentek este megnyitok, bemuttak minden orszag "kepviseloit" egy kisebb vetelkedo folyaman (na akkor most talaljuk ki hogy melyik orszag a leg.... a felsoroltak kozul) ami egesz jo volt kiveve hogy a az egyikben kijelentettek hogy Brazilia a legnagyobb teruletu orszag... Foldrajzbol nem vagyok nagyon eros de erre azert neztem egy nagyot (meg a mellettem ulo szerbek is). Ezekutan voltak kisebb jatekok, beszelgettunk a szokasos vilagproblemakrol (ehezes, terrorizmus, megertes, stb stb..) csoportokban csinaltunk kisebb eloadasokat ezekrol, aztan vacsi : pizza, merthogy Amerikaban mi mast egyunk mint tomenytelen menynisegu pizzat :) Utana zene tanc, diszko stb egeszen ugy 11:30 ig, amikoris fotuk magunkat es megceloztuk a hotel  medencejet. Eleg kicsi volt, meg jeghideg, de ez azert senkit nem zavart. A csajok persze nem nagyon akartak bejonni, de aztan egy kis segitseggel szepen lassan egyesevel be lettek rakva a medencebe (tapsvihar kisereteben) :) Takarodo pedig fel 1 kor volt. masnap reggel 7 kor keltunk (szal jo sokat aludtam), reggeli, pakolas, elhagytuk a szobakat, aztan ujabb programok. Kisebb csoportokban mindenki beszelt kicsit az orszagarol, mutatott kepeket, meg megtargyaltuk mi tetszik/ mi nem tetszik amerikaban :P Ezekutan volt egy eloado, aki korbeutazta a vilagot, valami 40 orszagban volt, es meselt az utjarol, meg kepeket mutogatott. Ekkorra eljott az ideje az ebednek, utana pedig egy ujabb jatek, amelyet "trade simulation" nak hivtak.. Ez Kicsit gyenge volt (ilyesmi volt a YFUs orientacioimon is), de azert jol szorakoztunk. Egyebkent mindenki kepzeletben fejbevaghat, ugyanis fentkepezogepet azt elfelejtettem vinni :D No de sebaj, masok keszitettek eleg kepet, olyan szinten, hogy veszelyes volt elvallalni azt hogy lefenykepezz par embert vagy egy csoportot, mert hirtelen 30 ember a kezedbe nyomta a fenykepezogepet hogy azzal is csinalj kepet. Facebookra ezek kerulgetnek fel szep lassan, majd osszegyujtok parat es feltoltom oket.

Hazaertem kb 5 korul , es alvas helyett inkabb ugydontottem hogy egye fene elmegyek a suli aznapi teli bàljàra. (Winter Formal) Szoval igen, puccosan fel kellet oltozni, szal elovettem az oltonyom nadragjat, amihez zakom ugyan nincs, merthogy az most valahol az ocean folott lehet, felteve hogy apu mar elkuldte nekem egy csomagban :) Vagy a memoriam nagyon rossz, vagy felszedtem par kilot ugyanis teljesen ugy emlkekszem hogy ez a nadrag nagyon nagy votl ram fel evvel ezelott, most meg pont jo volt. Utana gyorsan megkottettem valakivel a nyakkendomet, merthogy azt meg mindig nem tudom hogy kell :) Egy masik cserediakkal mentem, aki biztos votl benne, hogy 6 kor kezdodik a banzaj, (en 8 ra emlekeztem) es valoban, mikor odaertunk a parkoloba, egy lelek nem volt ott, szal visszamentunk a hazukhoz es szepen kioltozva elkeztunk tenniszezni Wii-n :) Egyebkent egyikunknek se volt jegye, merthogy elfelejtettunk venni a heten, szal csak remeltuk, hogyha elohuzzuk az "exchange student" kartyat, akkro beengednek :D Szoval 8 ra odamentunk, a bejaratnal allo rendorok vegul elokeritettek az igazgatot, o meg beengedett minket szerencsere :D A sulibulijainkhoz kepest itt kicsit nagyobb felhajtas volt, joparszaz ember, szepen kioltozve, csajok puccos ruhakban, meg ahogy ilyen esemenyeken szokas tulzott mennyisegu sminkkel. A hangos zenen meg az ide oda ugralo embereken kivul votl par lassu szam is, csakhogy megis valami bàlszeruseg legyen. 11 kor lett vege, tanulsagok: unneplocipoben baromira szar tancolni 3 oran keresztul, es a vasalt nyaku ing kepes durvan kihorzsolni a nyakadat. Kepek errol is gyulnek facebookon, majd par napon belul csinalok valami gyujtemenyt.

Random: a washingtoni utra kellet vennem egy cipot, merthogy semmifele sportcipoben nem lehet menni. Jo draga volt ugyis hogy kerestem az olcsobbat, nodesebaj. Mikor az eladonak mondtuk, hogy europabol vagyok, szoval nem tudok neki meretet mondani, megemlitette hogy volt egy cserediakja magyarorszagrol :P

Ja es mellesleg, csak hogy ne legyen eleg az izgalmakbol, ma van a Super Bowl, (amerikai foci profi nagydonto), New Orleans Saints vs. Indianapolis Colts. Ami erdekes az az, hogy a rettenetes meretu nezettseg miatt a reklamcegek eloallnak uj reklamokkal amiket a reklamszunetekben ad le a csatorna gondolom baromi nagy penzert. Ezek altalaban annyira poenosak, hogy sokan csak a reklamok miatt nezik a meccset :P Ja es a felidoben a The Who jatszik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr661738193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyád 2010.02.08. 08:40:15

Az emlékezeted tényleg rossz, mert a nadrágot, mielőtt elutaztás, saját kezemmel szűkítettem be....................
na de látom nem unatkozol..............

kOLOS 2010.02.09. 14:57:00

Super Bowlt itt is közvetitették. Lemaradtam az elejéröl meg vége elött el kellett menjek, de szerintem nagyon adja az amcsifoci :P

Moonstrike 2010.02.09. 22:27:09

@azanyád: Jaaa tenyleg, most hogy mondod :)

Kolos: jaja, nekem is bejon. Elejen elhuzott Indianapolis a vegen meg eleg gyengen jatszottak. Nem votl rossz de lattam mar jobb meccset is :D

azanyád 2010.02.11. 08:11:26

@Moonstrike: Megijedtél, hogy meghíztál a sok hamburgertől........

Miraka 2010.02.11. 21:24:24

olvasva ezt a bejegyzésedet eszembe jutott pár dolog:
pl. h nekünk miért nem írod meg összefoglalva, h mi tetszik és mi nem tetszik Amcsiban?
aztán az, hogy mindig lemaradok a fotókról, mert nem vagyok facebookon.. :( hát regisztráltam.. :)
jópofa ez a bálos dolog, vicces h végigtáncolod az ilyesmit...
nahát asszem ennyi..
ja és Zolival jól kiröhögtünk az öltönynadrágos eset miatt :D

Moonstrike 2010.02.12. 00:45:23

@azanyád: megijedni nem ilyedtem meg, merthat vegulis kene hiznom kicsit :D

Amoira: Meg is erdemlem :) egyebkent azert nem nagyon irogattam arrol meg nagyon, mert nehez leirni, inkabb majd folytatunk par jo beszelgetest ha hazamentem :)

kOLOS 2010.03.09. 20:51:49

megijedni nem ilyedtem meg... magyar nyelvtan fail? vagy csak én felejtettem már ennyire? :P

Moonstrike 2010.03.09. 22:24:18

@kOLOS: es valoban, akkora fail, hogy az mar faj :D
süti beállítások módosítása