daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

2. nap

2010.03.26. 03:44 | Moonstrike | 2 komment

Masodik nap reggel egy rovid ejszaka utan a Parlamentnel kezdtunk (nemtom hogy helyesen igy kene e hivni, de mind1..) Bemenni nem mentunk be, pedig poen lett volna Marc. 15. en megnezni a Kossuth szobrot :) Mindenki keszitett par kepet az epuletrol ilyen olyan szogben, aztan keszult egy nagy csoportkep (forgo kameraval)

Ezutan buszra pattantunk, es vegigmentunk Embassy Row-n, azaz a nagykovetsegek mellett. Semmi extra, lehetett talalgatni hogy melyik zaszlo melyik orszaghoz tartozik.. Lattam egy epuletet Kossuth house felirattal, de az szerintem nem a nagykovetseg volt, hanem valami mas..

Ezutan az utirany a Nation Cathedral volt. Rengeteg idonk volt korbenezni, es el kellet ismernem hogy ez a "templom" vegre ugy nez ki ahogy ki kell neki :) (az utteni modern templomok utan) Egy kicsit felremlettek a muvtoris tanulmanyaim, es felismertem ilyen olyan reszeit az epuletnek :D Felmentunk a toronyba is, ahonnan kellemes kilatas nyilt a varosra. Ja, meg talaltam egy Star Wars konyvet az ajandekboltban, de fogalmam sincs mit keresett az ott :D

Ezutan ebed: paran fogtuk magunkat, es utba vettuk a kozeli Hard Rock Cafét.. Hat ilyen nalunk tudtommal nincs, de javitsatok ki ha tevedek.. Nagyon jo volt, a kaja izlett (mondjuk 27 dolcsiert illik is neki), illetve korbejartam az egesz epuletet, ami tele volt mindenfele rock-al kapcsolatos relikviakkal, amelyekrol keszitettem is egy halom kepet. A napnak nalam ez volt a fenypontja :)

Delutan utbavettuk az Air-Space muzeumot, ami popec hely volt, de sajna nem volt tul sok idonk, meg mindenki faradt is volt a maszkalastol... Sajnos csak annyi idom volt hogy korberohanjak es lefenykepezzek minden erdekeset, bar ezzek se nagyon vegeztem, ugy se hogy igazabol semmit nem olvastam el... (najo, a wright-testvereknel azert leragadtam egy kicsit)

A kepek nagyreszet felraktam Facebook-ra, ott megtekinthetoek. Sajna vagy 200 at meg nem sikerult leszednem a kamerarol, mert valami bibi van vele. Tudom, hogy van akinek nincs Facebookja, es keptaron jobb lenne, de valamiert nekem ott a tomeges feltoltes nem mukodik, es egyesevel meg nagyon nem akarom kivalasztani az osszes kepet...

Aznap este megneztunk egy szinhazi darabot, Shear Madness neven. Erdekes volt, ugyanis ez egy 5-6 szereplos darab volt, amelyben tulajdonkeppen a kozonseg is resz vett. Tortent egy gyilkossag, es a nezok segitenek a nyomozasban, illetve az o szavazatuk alapjan dolt el a vegen, hogy ki bunos. Mindekozben pedig nagyon poenos volt az egesz :)

Egyeb: Vetettem egy pillantast ma az ujsagra, es azt tudtam meg hogy Jeff Dunham a nyaron Iowaban fog eloadni... hogy mikor? hat termeszetes augusztusban, mikor mar nem vagyok itt.. remek..

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr531869464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyád 2010.03.27. 04:03:24

Valamit már megint nem tudok. És ki az a Jeff Dunham?

Miraka 2010.04.11. 22:41:23

hasbeszélő humorista bábokkal :)
süti beállítások módosítása