daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

UN trip

2010.01.17. 03:40 | Moonstrike | 6 komment

egy: Matekverseny: 2 darab 2. helyezes+kijutottam allamira :) (a verseny ugyanugy folyt mint legutobb)

ketto: marciusban fogok menni egy ugynevezett "United Nations" utazasra, ezt a suli szervezi, washington es new york az uticel, 9 nap, ebbol mondjuk 2 a buszozas, szal 7 nap nezelodes. Ma volt egy talakozo, ahol reszleteztek hogy hogy fog lezajlani az utazas. Ebbol a kovetkezo derult ki: pontos idobeosztas, szokasos elvarhato szabalyok: ne igyal, ne cigizz, ne fuvezz, ne tetovaltass magadra semmit, stb. kevesbe szokasos szabalyok: (itt kezdtem el furcsan nezni a papirra, meg kicsit fel is idegelt:) semmifele farmert nem lehet viselni, semmifele MELEGITO ("sweats" kategoria) felsot/alsot (oszinten, mi a halalt fogok hordani, de ugy telleg???) illetve semmifele "tenisz cipot" nem lehet hordani, amely kategoria nagyjabol azokra a cipokre vonatkozik amit hajlando vagyok hordani. Hat hogy oszinte legyek igazan megemlithettek volna ezeket azelott hogy kifizettem a 100000 ft "eloleget" amit ugye nem tudnak visszaszolgaltatni, merthogy baromi jo lett volna tudni hogy azzal is szamolni kell penzugyileg hogy gyakorlatilag vennem kell egy komplett uj ruhatarat, ami meg azt se tudom mibol fog allni, mert ha egy kulturalt kek farmer egy rendes puloverrel nem megengedheto, akkor nemtom mi igen, es poloban fogok rohangalni a 0 fokban, b****meg. (elnezest, de ha nincs igazam, akkor tessek szolni..)

Noh, ilyen negativ posztot se irtam meg szerintem, dehat egyszer el kell kezdeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr21678489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moonstrike 2010.01.17. 04:20:02

Talan kicsit tulreagaltam (malacka meg a funyiro), dehat szellemilag faraszto volt a verseny. Nade mostmar igy marad :)

Matyivagyok 2010.01.17. 14:13:50

őőő de akkor most mi is az amit felvehetsz? szmoking, frakk, öltöny? vagy arab ruha? vagy most télleg

tben_ 2010.01.17. 17:56:04

fekete nadrág+ing a minimum system requirment és a recommende az sztem öltöny+nyakkendő...nem lesz olcsó mulatság Dávid :D
plusz ugye fekete ünneplő cipő.
Azért jó szórakozást;)
Amúgy az utazás alatt sem viselhetsz ilyen kényelmesebb ruhát?

Orsibogyo 2010.01.20. 22:18:23

szerintem ne vegyél fel semmit, az úgy sokkal viccesebb

2m+ 2010.01.24. 12:33:37

Most mondanám h kérd el faterod öltönyét (én is azt szoktam XD) dehát...

krasztana=) 2010.01.27. 20:06:12

ez durva... mi a rakot fogtok ti ott csinalni, egy rakat oltonyos-inges fiatal new york cityben?
süti beállítások módosítása