daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

uj orak

2010.01.15. 22:53 | Moonstrike | Szólj hozzá!

Igy az elso het elteltevel mostmar kb lathato hogy milyenek az orak:

Gazdasagtan jo lesz, eddig igazabol atneztunk olyan dolgokat hogy mennyi az inflacio, GDP, tartozasa amerikanak, illetve hogy ezekre hogy hatott a valsag az elmult par evben, illetve szemelyes penzugyekkel foglalkoztunk, (ennek joresze azert tudott votl reszemrol) azaz hogy fontos takarekoskodni, sporolni, meg hogy egyetem nelkul nem eppen egyszeru megelni (kaptunk egy tablazatot, mindenfele kiadasokkal felsorolva, es adott mennyisegu penzt be kell osztani. Mindezt kiprobaltuk annyi penzzel amennyit egy gimit vegzett ember keres atlag, illetve amennyit egy egyetemet vegzett ember keres.) Ezenkivul alap mutatokat meg fogalmakat tanulgatunk.

A 60-70-80as evek tori eleg laza, egyreszt zenet hallgatunk, masreszt sokszor a toriora atmegy valamilyen social skills (szoval hogy hogyan is lehet beilleszkedni a tarsadalomba) orakka, olyasmikrol beszelgettunk hogy mennyire fontos megtanulni megfeleloen kommunikalni es egyutt dolgozni mas emberekkel, stb. Ezen kivul egyebkent Woodstock-rol kezdtunk el beszelni.

Angol: Erdekes irodalomora, szovegelemzesekkel meg fogalmazasirasokkal, tulajdonkeppen meg neheznek is nevezhetnem, teljes mertekben hasznos.

Ezen kivul most elkezdtem gondolkozni hogy lecsereljem a fizikaorat egy emelt szintu fizikara, merthogy miert ne. Persze ez eszembe juthatott volna 4 honappal korabban is, dehat ez van.

Tegnap este voltam egy ujabb francia klub esemenyen. Van a kozelben egy nagyobbacska domb amit jol feldobnak muhoval, es mindenfele telisportokkal lehet szorakozni..(snowboard, sieles) Ez mondjuk kezdok szamara tul veszelyes lett volna (pl nekem) szoval gyakorlatilag kis lapos szankoszerusegekkel szaguldoztunk le a dombrol (neve: Zipfy ), ami meglehetosen szorakoztatonak bizonyult. A kormanyzas meglehetosen nehez volt, mert hogy at kellet volna helyeznem a sulypontomat, de nem mind1 hogy az ember hogy teszi ezt, merthogy legtobbszor csak kicsuszott a seggem alol ez a szankoszeruseg (kicsi, ovalis, kor alaku, amire labakat elore nyujtva ra kell ulni, es a labak kozott van egy botkormany amibe lehet kapaszkodni/segit a kormanyzasban). Az elejen gyakorlatilag minden kanyarban lealltam, merthogy a fordulas nem ment, aztan par menet utan mar az elso 2-3 kanyart siekrult bevenni, aminek az lett az eredmenye hogy annyira felgyorsultam hogy nem lattam semmit a felkavart hotol, egyre nehezebb lett kormanyozni, felig lecsusztam a deszkarol ami mellesleg keresztbefordult, es felig felszantottam vele a palyat, es vegul haton fekve kotottem ki, vagy egesz egyszeruen rafutottam a palya szelere, ami tulajdonkeppen ugratokent mukodik, es rovidtavu repulesek utan ismet a hatamon kotottem ki :) Mindezek kozben gyakorlatilag tele lett hoval a csizmam, gatyam, illetve a kabatom ala is jutott egy szep mennyiseg.

Ja, es holnap megint matekverseny, szoval megint hajnalban kelhetek, mert 7 kor indul a busz.

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr151675821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása