daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

2. semester

2010.01.08. 01:58 | Moonstrike | 8 komment

Szilveszter amerikaban: 7 oraval kesobb volt, meg nemis igazan csinaltam semmit, csak a rend kedveert fent maradtam ejfelig, majd huztam aludni. Egyebkent az egesz csalad elhuzodott aludni 10 kor :P

Kedden egy rettentoen nehez ebredes utan megkezdtem a masodik felevemet a suliban. 4 uj oram van: felvettem egy gazdasagtan, csak hogy belekostoljak hogy milyen is az, meglatjuk mennyi uj dolgot tanulok. eddig annyit szurtem le hogy jofej a tanar (itt ez a gyakoribb) es ez vegre egy olyan ora amin nem egy rakat 9.essel vagyok egyutt. brr... Aztan: tori: 60-70-80 as evek, szinten kellemes ora lesz, azt szurtem le eddig hogy olyan rettento sokat nem fogunk tanulni, inkabb akkoriban keszult zeneket hallgatunk, meg ilyesmi. Az uj angoloramat gyakorlatilag valamifele fogalmazas oranak lehetne nevezni, egy rakat esszet meg elemzest meg ilyesmit fogunk irogatni, na ez erdekes lesz, bar eddig sem volt nagyon baj a nyelvtanommal :P utolso valtozas pedig hogy a 3. eves franciaorat lecsereltem 4. evesre, csak hogy legyen valami kihivas is (azt mar latom, hogy lesz is :P )

Ma itthon csucsultem majdnem egesz nap, esett vagy 10 centi ho, meg nagy szelet igertek, szoval elmaradt a suli. Szombaton meg megyek megint matekversenyre.

 

Update: Sàlàlàà holnap is hoszunet. eddig tetszik ez a felev :) 2 nap suli 4 nap hetvege :P

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr171655773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsibogyo 2010.01.08. 20:59:07

mi ezen a héten minden nap dogát írtunk (néha kettőt is). irod., nyelvtan, magyar fakt, francia röp, matek, biosz. :)
úgyhogy szolidaritásképpen szeretném, ha építenél egy batárnagy hóembert (az se baj, ha a fejébe állítasz egy baltát és leöntöd málnaszörppel :)).

^^

Moonstrike 2010.01.08. 22:20:03

Amint -20 celsiusrol felmelegszik a homerseklet annyira, hogy tapadjon a ho, orommel teljesitem a keresed (van egyebkent mar egy felig kesz hoemberem!) es aztan kuldok rola kepet :P:)

kOLOS 2010.01.12. 21:04:29

gazdaságtan, az fasza :) nekem már második éve, hogy van, és jövöre is felvettem, meg 12.-ben is lesz :). De szerintem ez a tantárgy részben tanárfüggö. Tavaly iszonyat ratyi tanárnöm volt, mondjuk sunáztam volna, de akkor is szar, most meg egy nagy cingár 3méteres alak, de hatttalmas arc :D. Jót forróboroztunk vele a karácsonyi vásáron :D

kOLOS 2010.01.12. 21:05:20

amugy BUEK, ha meg nem mondtam volna :)

Miraka 2010.01.15. 09:56:09

kicsit elhanyagolod mostanság a blogírást.. :(
pedig én minden nap megnyitom, hátha van új!!
egyébként ez az órafelvevéses dolog kicsit olyan, mint nálunk az egyetemeken, tök jó :)

krasztana=) 2010.01.15. 18:09:52

teged is nyustolnek US Historyval?

Moonstrike 2010.01.15. 22:27:15

@krasztana=): elso felevben felvetettek velem

Amoira: hat jah :( itt se tortenik azert mindennap valami, vagy epp nem jutok el odaig hogy irjak, nademajdmost :)
süti beállítások módosítása