daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

teliszunet

2009.12.30. 05:15 | Moonstrike | 11 komment

Meg karacsony elott 1-2 nappal voltam melissa szuleinel, ahova Indianapolisbol eljott a novere meg a csaladja, szoval votl egy kisebb elokaracsonyozas, es a "nagyszulok" adtak par dolgot ajandekba (en meg nem gyoztem elsullyedni mert egyaltalan nem szamitotam ra hogy itt ajandekozas lesz es hat nem vittem semmit :/ )

25. en reggel volt ajandekbontogatas, aprosagok csereltek gazdat, meg ajandekutalvanyok. Jo volt, kaptam Iowas cumokat: franciakartyat, karacsonyi dekoraciot, pulovert, sticky notes-t (szepen, magyarul.. szoval ilyen kis ragacsos oldalu papirt amire kis jegyzeteket lehet irni...) Mondjuk azert kaptam Rich testveretol (akivel meg ugy egyaltalan nem beszeltem meg nem is talalkoztunk) egy 50 dolcsis ruhavasarlasi utalvanyt, az azert szerintem eleg kemeny.

Karacsont utan eljott latogatoba Rich egyik testvere Chicagobol (most hogy igy irom eszembejutott hogy igazabol nemtudom hogy o kuldte e a vasarlasi utalvanyt, vagy rich masik testvere... ezt nem artana kitalalni..:D ) itt tolt par napot.. En meg kozben csinaltam porkoltet nokedlivel, merthogy sikerult pirospaprikat szerezni. Kicsit keves lett, kicsit masmilyen lett, de azert finom volt :D mondjuk a nokedlivel valami kegyetlen sokat szenvedtem, leven hogy most csinaltam eloszor es nagyon nem tudtam hogy mi merre hany ora, meg hat ugye nokedliszaggato errefele ritka a haztartasban.. nomind1, lefoglalt ez az egesz vagy 2 oraig,  mast nagyon ugyse csinalok :D.. kiveve persze azt hogy ulok a PS3 elott es jatszok :D Persze tovabbra is az a velemenyem rola hogy a PC jobb, idegesitoen nehez barmilyen lovoldozos jatekkal jatszani (modern warfare 2, uuuuuuu.. halalra hype-oltak, velemenyem szerint nem sokkal jobb a Counter Strike-nal..)

Aztan volt kis karacsonyi osszeroffenes a matektanarnal, secret santa ajandekozas, kajalas, ilyesmi.. elokerult 50 darab regi 7UP doboz, amelyek hatuljan kis keptoredekek voltak, amelyek helyes sorrendben valo egymasra helyezesevel kapunk egy szep Uncle Sam kepet. volt guitar hero, meno muanyag gitarral meg dobbal :D vegre ezt is kiprobaltam.. hat nem nagy durranas, de tarsasagban poen.. meg lehet enekelni:P kb ejfelig jatszottunk azzal meg egyeb dolgokkal , aztan  ideje volt lelepni :) Ja, es barkitol is kaptam az ajandekomat, latszik hogy elsore elirta a vezeteknevemet :D

Voltam 2 szer moziban is csaladdal, tesokkal, lattam az Avatart 3D ben: hosszu, de erdemes megnezni, a latvanyvilag az hihetetlen, maga a film meg egesz jol ki van talalva, csak az utolso 5 masodpercet ki kellet volna vagni.. na mind1.. ezenkivul lattam egy sherlock holmes filmet is, ami kicsit szokatlan felfogasban mutatta be Holmes-t, de nagyon jo volt. àrak: elobbi 10 dolcsi volt, utobbi 6.

igy tobb mint 4 honap utan a hajam mr kezdett nagyon idegesiteni, szoval meglatogattam egy fodraszt is.. hat, ugyanugy vagjak a hajat, de borravaloval egyutt (igen, itt a fodrasznak is borravalot adnak) 15 dollar volt, ami szerintem nagyon durva egy szimpla hajvagasert..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr891631891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miraka 2009.12.30. 12:13:41

a sticky notes "magyarul" post it :D

Miraka 2009.12.30. 12:15:27

jaj, és a 3d-ért mi is odavagyunk :)
láttuk a karácsonyi éneket, és most tervezzük az avatart is..
(by the way, a fodrásznak én szoktam borravalót adni..)

Moonstrike 2009.12.30. 17:39:55

@Amoira: hmm, akkor en voltam mindig akkora taho, hogy nem adtam borravalot ?:)

azanyád 2009.12.30. 19:18:57

@Moonstrike: hát az attól is függ, hogy a fodrász egy "szerencsétlen" alkalmazott, vagy egyben a tulajdonos is.... ez utóbbinak nem szoktam adni

FeZo 2009.12.30. 23:12:45

Az én fodrászom 2rongy + 10%. szoval nem gáz a 15 dolcsi (4 hónap után nekem is drágább lenne ha ha ha)

Boldog névnapot!!

Miraka 2009.12.30. 23:14:29

jah, tőlem is boldog névnapot..
cs a bátyád nem volt képes odaírni az én nevemet is..
lol

FeZo 2009.12.30. 23:15:35

LOL ROFL LMAO
Gondoltam le tudod irni a neved!!!
*evil smile*

Moonstrike 2009.12.31. 16:44:52

koszonom mindenkinek, magamtol elfelejtettem volna a sajat nevnapomat :D

tben_ 2010.01.03. 20:38:00

Én Árpival néztem 3d-ben az Avatart de pfff...látványra egész jó de a történet nagyon gyenge,amire ráraktak egy 16os karikát(nem igen értem miért.Amit érdemes megnézni szerintem az a Törvénytisztelő polgár(Law Abiding Citizen),nekem nagyon bejött.

Boldog új évet :)

FeZo 2010.01.14. 14:51:37

<- az én avatarom is 3D-s
süti beállítások módosítása