daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

Ezmegaz.

2009.09.06. 01:12 | Moonstrike | 4 komment

Ma elvitt a csalad valami muvhaz szeru epuletbe, es 2 oran keresztul onkenteskedtunk, kajat zacskoztunk az afrikai ehezoknek.  Es meg a hangulat is jo volt :)  Maszkalt  korbe egy csavo kameraval,  termeszetesen  Melissa  rogton beaurlt, hogy cserediak vagyok, adhattam interjut a TVnek... Sajna ketlem hogy nalatok leadjak adasban :D

Anyu problemazott rajta, hogy nem koltok semmi penzt. Az egyetlen kiadasom 12 dollar volt egy overt. (A regi a 4. femdetektor utan megadta magat..) Na hat a mai nap gyorsan meglatogattunk par boltot, elkoltottem cirka 400 dollart, remelem nem fog nagyon megremulni mikor megkapja rola az smseket. (vettem egy fenykepezogepet, 1eves berletet a sportklubba+egesz eves belepo a sulis focimeccsekre , ja, meg mostmar mukodo mobilom is van ! :D)

Az tudatosult bennem, hogy miota ittvagyok, az allami vasaron kivul egy szal cigit nemlattam soha sehol senki kezeben... nemmintha hianyolnam :)

Voltam par etteremben is miota ittvagyok. Magyar etteremre ugyan meg nem bukkantunk, de a mexikoi kaja nagyon nagyon nem jott be :/ A sult hagymakarikaknal (fokhagymas ontettel ) viszont nem letezik jobb kaja a vilagon :D

Az altalanos sztereotipiat, hogy nagyon butak lennenek itt az emberek, egesz eddig meg nem tapasztaltam sajat magam. Egyszer fordult elo, hogy valaki fenykepezett, en meg szoltam, hogy a masik oldalrol elonyosebb lenne, mert ha nappal szemben fenykepezel, az nem lesz jo. Igaz hogy emiatt mar geniusznak tartottak (Uuuu, MA'GUS!) dehat elofordul. Penteken azonban, valamelyik oran a tanar levetitett egy filmet. (koze nem volt a tananyaghoz, de ez itt senkit nem zavart..:D ) A balesetekrol szolt, amiket tizenevesek okoznak, mert SMSeznek vezetes kozben.... varjunk csak, mivan?  SMS???? VEZETES KOZBEN???? Kb igy reagaltam ra... nem hittem a fulemnek.. de ez itt letezo problema... Mi meg a telefonalas miatt aggodunk :) (Vagy csak en vagyok  ilyen tudatlan, es ott arrafele is van ilyen ?:P )

Ja, es a suli megint csunyan kikapott penteken :D Na nembaj, kiordibaltam magam :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr711362933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azanyád 2009.09.06. 20:28:28

Megpróbálom túlélni a pénzköltési sokkot. Végül is egy télikabátot spóroltunk, mert belefért a bőröndbe. A sportnak örülök, de most akkor focimeccs vagy pompomlányok?? Így aztán lehet élni...

Moonstrike 2009.09.06. 21:25:33

Uhh.. meglattam oldalt hogy "azanyad" kommentet irt, na mondom ki a fene ez, moderaljuk csak ki gyorsan!...:D

azanyád 2009.09.07. 20:06:40

Na csak lassan azzal a moderálással. Egyébként a youtubeon rátaláltam az sms-es videóra. SMS while driving szöveggel kezdődik a cím. Nem lehetett csak úgy megnézni regisztráció nélkül amiben azt is bizonygatnom kellett, hogy már elmúltam 18. A francba, ezzel állandóan szembesítenek. Valamelyik reggel pedig a Kossuth rádió foglalkozott vele.

tben_ 2009.09.09. 18:09:03

húúú mágus:D
Hallod a végén hazajössz és tüdőrákot meg asztmát kapsz attól ha elmész wc-re vagy egy étterem dohányzó helyiségén áthaladsz:D
Általános sztereotípia teszt: Amerikában éltek előbb vagy európában:D
süti beállítások módosítása