daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

1 het.

2009.08.30. 03:10 | Moonstrike | 4 komment

Nos, eltelt az elso suli het, jo faraszto volt.

Penteken voltam focimeccsen (amerikai foci, termeszetesen :) ). Baromi nagy felhajtasa van ennek az egesznek, es mellesleg minden penteken van. a fel varos eljon, az emberek grilleznek a parkoloban a meccs elott ( mi is ezt tettuk :D ). Nagy zenekar adja a kezdohangot (Marching Band), meg pompomlanyok szaltozgatnak osszevissza, az emberek (es itt erre messze nem csak fiuk jarnak! :D  A sulibol rettento sokan eljottek) Ordit, buzdit, ugral mindenki, (kozbe recseg a nezoallvany) nagyon megy az elet. (Jo, lehet hogy ez valakinek nem uj, en nem nagyon voltam sportesemenyeken ezelott..) Ja, es senki nem szid senkit, meglepo modon nem is verekednek (pedig kikaptunk.. ) :D Ami az amerika focit magat illeti, annyira nem volt izgi szamomra, bar azert volt par erdekes esemeny. De persze lehet hogy ebben az is kozrejatszik hogy inkabb a pompomlanyokkal voltam elfoglalva..xD

Ami a sulit illetim a heten mar betekintest nyertem kicsit ebbe az amerika vilagnezetbe, nyomatta a huu de megved minket a hadsereg meg adofizetok penze dumat a toritanar, kicsit fura volt hallgatni. A matek dogat meg jol elb.... rontottam, faraszto volt a het, mondom :D

Voltam egy kis medences hepajon is, csak itt a szomszedban. Tanulsag: minel fajdalmasabb ugrast csinalsz, annal hamarabb befogadnak, nagyon elvezik :D Ez nekem hamar sikerult a felig sikeredett hatraszaltommal, akkorat csattantam a vizen hogy 5 percig nem birtak abbahagyni a rohogest:P:D

Vegre szakitottam ra idot, megcsinaltam a kepeket, de nem ide, mert arra jutottam hogy eleg ormotlanul nezne ki, hanem vipre felkerultek. Ha valami extra kivansag van fenykepezgethetek meg :D

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr561347632

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://Sto54.ru 2019.01.18. 12:46:39

Download sui dhaga full movie 720p - gaythralonpream

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miraka 2009.08.30. 14:24:54

fura, mert mi meg arra jutottunk Zolival, h nem lenne ormotlan kepeket felrakni :)
mit csinaljunk, ha nem vunk myvipen?
leccilecci ide is!!

Moonstrike 2009.08.30. 16:31:25

Azert nem akartam ide felrakni mert ha 13 kepet feltoltok 1 postba akkor az nagyon hosszu lesz es egy ido utan zavaro lehet attekerni felette, azt meg hogy hogy lehet egy linket rakni a postba hogy csak rakattintva lasd az egeszet azt nemtudom. De egyebkent ezeket a kepeket ti mar megkaptatok. Ha megse, akkor szolj es kirakom oket.

Matyivagyok 2009.09.01. 19:14:31

Hát itt is elindult az élet... Jah, Dávid, ha nem haragszol, megadtam a fél tanári karnak a honlap címet, és kértem h fúrumozzanak (nem, ez most tényleg nem vicc)

Matyivagyok 2009.09.01. 22:15:47

Jah, basszus, Dave, kérés... Kéne cancelelni az accom,nem akarom lenyúlni faterod majd decemberben :P csak hogy közben merge-ltem Battle.net es accra :S szóval, majd megadom az infokat MSNen, pls canceleld majd, avgy néz meg cancelelve van e köszi! :D
süti beállítások módosítása