daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

ezaz

2009.10.28. 00:49 | Moonstrike | 2 komment

suli: Fizikan folyamatosan kiserleteztunk az elmult heten. Ilyet ugye mi nem tul gyakran csinaltunk, pedig eleg poen :P Persze lehet nalunk egyesek tonkretennek az eszkozoket :P Draftingon elkezdtem 3D s alakzatokat rajzolni (gepen), szinten elegge poen, bar sokat kell szenvedni vele :D Az egesz osztaly elott jarok vagy 6-8 rajzzal, a tanar mar megfenyegetett hogy elveszi az egeremet, merthat valahogy le kell lassitania :D

Hetvegen bementunk a varosba (Des Moines), csinaltam kepeket, vegigjartunk egy szoborparkot, majd ha lesz idom felpakolaszom oket keptarra. ( Az FTPs kapcsolat csakazert sem akar mukodni, ugyhogy ez a folyamat eleg sok idot vesz igenybe..)

A hetvegen sikerult osszeszednem valami torokgyulladast(torok/fejfajas), hetfon ebed utan hazajottem a sulibol, mert eleg ramatyul voltam, a mai napot meg itthon toltottem. Elmentunk orvoshoz, 15 percig adatlapokat toltogettem ki (nehez eldontani hogy akkor most melyik csaladaom adataira is kivancsiak..). A vizsgalat 3-4 reszben zajlott, eloszor egy aszisztens megmerte a sulyomat, magassagomat, lazamat, aztan ki s varakozas utan valaki leirta a tuneteimet, majd ujabb 1-2 perc utan bejott egy doktor hogy akkor mi is lehet a baj, vett egy mintat, majd 10 perc mulva visszajott vele hogy hat arra negativ amire o gondolt es leginkabb altalanos, szal szedjek fajdalomcsillapitot azt majd elmulik. Most meg kezdhetem bepotolni a leckeket:D

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr721480446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tben_ 2009.10.29. 19:46:21

ovi.com
ide töltsd a képeidet,nem hiszem hogy lassú lenne oda tenni mert ez a nokia-nak egy nemzetközi oldala(csak akkor ha zavar a lassú feltöltés).
Jobbulást :)

tben_ 2009.10.29. 19:51:03

Nálunk éppen szünet van :D(ha eddig nem mondták volna).Én Zsoltikával végig melóztam a hetet a Metroban, jó arcok a srácok 3ig vagyunk ott de a papírra ráírhatjuk hogy 5ig dolgoztunk.Ebben az egy hétben amit a Metroban töltök szereztem anyának 512Ramot a benti gépébe,apának egy 19"os monitort, és holnapra tervbe van véve hogy faternak szerzek egy új gépet +512Mb Rammal :D asszem örülhetnek hogy dolgozok az őszi szünetben :D ráadásul 5 nap meló 20k :D szerintem annyira nem rossz.
Szombaton megyünk Kolosékhoz a busz 18:30 kor indul központból,ha gondolod gyere te is :D Geci sokan leszünk,Zsuzsi hívott sok embert,remélem jó lesz a buli :D
süti beállítások módosítása