daveusaev

Friss topikok

  • azanyád: Azért valami záró összefoglalót......naaaaaaaaaaaaaa............... (2010.06.12. 06:33) helyzetjelentes
  • azanyád: És még mindig élsz? (2010.05.31. 05:35) jah.. meg elek!
  • azanyád: Hát azóta nem történt semmi???? (2010.05.05. 05:39) utolso 2 nap
  • Moonstrike: @Orsibogyo: na de jo... majd elbeszelgetek vele.. (2010.04.25. 00:05) New York
  • Moonstrike: @Orsibogyo: helyes :) (2010.04.13. 03:35) kovetkezo adag

Linkblog

HTML

2009.09.16. 03:43 | Moonstrike | 3 komment

Kb az 5. 9/11 fogalmazas utan kezdem kicsit unni a temat. Lehet ugy kellet volna kezdenem hogy leforditom azt amit az osztondijpalyazatra irtam, es odanyomom a tanar kezebe, hogy barmit kerdeznel, ebben benne van :P:)

Fizikan kaptunk egy adag mozgasdetektort, amilyek tavolsagot, sebesseget, meg gyorsulast mertek, es grafikont rajzoltak az adatokbol... Kaptunk melle par grafikont, hogy akkor ezeket tessek rekonstrualni. Ennek az eredmenyekent egesz oran emberkek maszkaltak osszevissza mozgasdetektorral, futottak hatraltak (egymasba utkoztek) meg papirgalacsinokat dobaltak ide oda.

Ekozben kaptunk par "bizonyitvanyt" az eddigi teljesitmenyunkrol nemely oran.. (Es egy darab 5ost sem talaltam koztuk! nemis ertem miert... :D ) Nemelyiken megjelent egyket igazolatlan hianyzas... en meg meg nemigazan kezdtem el logni orakrol, szal megkerdeztem a matektanart hogy ugyan mikor hianyoztam mar... Nos, kiderult, hogy egy tanar, aki nemis tanit, meg nemis tudom hogy kicsoda, a nap kulonbozo periodusaiban beirt hianyzonak... Nemertem ki hianyol ennyire egy orarol amire fel se iratkoztam :D Meg jo hogy kiderult mielott felgyulemlettek volna, es kerdore vontak volna :D

Idokozben a matek miatt szuksegesse valt megismernem a grafikus szamologepet, durva dolgokat tud am ! :D

Pihent poenjaik vannak am ezeknek az amcsiknak. Most neztem a tvben Shaquille O!niel VS Micheal Phelps uszoversenyt :D Ja, es itt meg a reklamok is poenosak neha :P:D

A het tanulsaga: peanut butter jelly time! Durvan addiktiv :D

A bejegyzés trackback címe:

https://daveusaev.blog.hu/api/trackback/id/tr841385434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matyivagyok 2009.09.16. 18:04:49

Fizikáról jut eszembe, ma Geri elővette a vicces oldalát,és szépen beállítótta a szendert a görögöt zalánt meg tudom is én még kit, meg kellett fogni egymás kezét, meg egy vezető végét, és szépen baszatta őket az árammal, hát kurva vicces volt :D am télleg így volt, ő "csak" kísérletezett.

tben_ 2009.09.17. 21:22:32

@Moonstrike: Deeeeeeee :D geci nagy volt :D szenderéken csak piciket rázott...viszont a csabai zsófit folyamatosan legalább 5-10 mp-ig :D nagyon vicces volt :D
süti beállítások módosítása